המדריך להפקת חתונה קטנה וחלומית

תוכן עניינים

במהלך השנים האחרונות יותר ויותר זוגות מאורסים במדינת ישראל מעדיפים לקיים חתונה קטנה ולא אירוע גדול ויוקרתי, חלק מן הזוגות עושים זאת מאחר והם לא מעוניינים בקיום חתונה גדולה ואחרים עושים זאת מאחר והם אינם מסוגלים להתמודד עם כל הנושאים אשר כרוכים בהפקת חתונה גדולה, בין אם מדובר בהוצאות על האירוע ובין אם מדובר בנושאים אחרים הכרוכים בהפקה של אירוע גדול.

 

אין ספק כי תהליך הפקת חתונה קטנה הוא קל ופשוט יותר מהפקה של אירוע גדול, אך למרות זאת ישנן מספר נושאים חשובים מאוד אליהם יש להתייחס כדי שהחתונה תהיה לא פחות מחלומית וגם לא תגרור הוצאות גבוהות מדי וכאב ראש רב.

לא משנה אם אתם מתכננים לקיים חתונה קטנה בצפון, בדרום או במרפסת של הבית שלכם, בכל אחד מן המקרים חשוב מאוד להתייחס לנושאים שנציין בפניכם בהמשך המאמר.

 

בחרו כל אורח בקפידה

במקרים בהם האירוע מתוכנן להכיל עד 200 אורחים בערך, חשוב מאוד לבחור כל אורח ואורח בקפידה ובתשומת לב מלאה. 100 אורחים לכל אחד מן הצדדים באירוע זה כמות קטנה יחסית של אנשים, על אחת כמה וכמה שחלק מרשימת המוזמנים כבר תפוסה באורחים שבטוח מגיעים לאירוע כמו למשל: בני משפחה קרובים, החברים הקרובים ביותר וכן הלאה.

אחת הבעיות העיקריות בחתונה קטנה היא חוסר הנעימות שנוצרת כלפי האנשים שלא מוזמנים לאירוע.

אל תזמינו לאירוע שלכם אנשים רק כי אתם חושבים על חוסר הנעימות בעתיד, הזמינו אך ורק את האנשים הקרובים אליכם והחשובים לכם באמת.

 

יש לוודא הגעה של כל האורחים

במקרים בהם כמות המזומנים לאירוע עומדת על 200 אנשים בערך, אי הנוכחות של כל אחד ואחד מן המוזמנים מורגשת באופן משמעותי. בשל כך, חשוב לוודא עם כל המוזמנים מי עתיד להגיע לחתונה ומי לא. אם חלק מן המוזמנים מודיעים לכם כי הם אינם יכולים להגיע בסופו של דבר, תוכלו להחליף אותם במוזמנים אחרים. באופן הזה אתם שומרים על סדר הגודל של האירוע שלכם כפי שהיה מתוכנן להיות בהתחלה.

 

אל תגזימו עם ההוצאות

בדרך כלל כאשר מדובר בחתונה הכוללת כמות גדולה של מוזמנים המתנות מכסות את עלויות האירוע, גם במקרים בהם מגיעים פחות אנשים מהכמות שתוכננה או שמא הממוצע של הצ'קים שקיבלתם נמוך יותר ממה שציפיתם.

כשזה נוגע לחתונה קטנה אתם יותר מוגבלים בפן הזה. בשל כך אנו ממליצים לכם למזער את ההוצאות ככל הניתן ולא להגזים. אינם צריכים להזמין עשרות גימיקים ואטרקציות שונות לאירוע שלכם, גם ככה ברוב המקרים חתונה קטנה היא הרבה יותר רגועה וצנועה, דבר אשר מתאים לאווירה האישית והאינטימית של חתונה קטנה.