איך האורחים לא יפסיקו לדבר על החתונה שלכם?

תוכן עניינים

היום הגדול מתקרב ועכשיו נשאר לכם להתלבט על הנושאים החשובים ביותר שיהפכו את האירוע למיוחד במינו. האוכל, המוזיקה, האווירה והמתנות הקטנות, כל אלה יעשו את ההבדל בין האירוע שלכם ובין כל שאר האירועים, והם גם אלה שיכתירו את הצלחתו. אז איך עורכים חתונה שהאורחים לא יפסיקו לדבר עליה? יש לנו כמה עצות טובות.

להביא אותה במוזיקה

כולנו זוכרים את האירוע הזה שפשוט היה תענוג להיות בו מהרגע הראשון ועד היציאה, לרוב הדבר יקרה בגלל שהמוזיקה שבו הייתה מעולה. אנשים ממעיטים בחשיבות של המוזיקה, אך היא זו שיוצרת את האווירה באירועים. בין אם זו להקה ששרה מוזיקה מצוינת ובין אם זה תקליטן שיודע להתאים את המוזיקה לרגעים השונים באירוע ולקהל – למוזיקה יש ערך עליון. כדאי להתייעץ, לשמוע המלצות, לראות אירועים וסרטונים ולקבל רושם עמוק על נושא זה כדי להבטיח שיותאם בדיוק לחתונה ולאווירה שבה.

לדאוג לאוכל משובח

אנחנו הישראלים אוהבים להגיע לאירועי חתונה כשאנחנו מאוד רעבים, ואנחנו מצפים לצאת ממנה שבעים ושמחים. הרף בישראל גבוה, ולכן כדאי לחדש, לקלוע לטעמים ולגוון עד כמה שניתן כדי שכל האורחים יהיו מרוצים. לא חייבים ללכת על הבנאלי ולבחור בקייטרינג בשרי, אפשר בהחלט לבחור קייטרינג חלבי שאינו נופל מקייטרינג בשרי, לדוגמה כמו קייטרינג טייסטפולי המתמחה בהגשה של אוכל חלבי משובח. לצד האוכל חשוב מאוד לדאוג לאלכוהול איכותי ומגוון, קינוחים טעימים ורצוי גם פירות מרעננים לצדם.

האוכל יכול להיות בכמה צורות של הגשה, מצד אחד ניתן לבחור את הצורה הרגילה של ההגשה – תחילה בקבלת הפנים בדוכנים ולאחר מכן בהגשה לשולחנות. צורה חדשה של הגשה היא באמצעות שולחן שוק מסיבי עליו כל האוכל מוגש בבת אחת (וגם יש השלמות). לא מדובר על הגשה רגילה אלא על משחקי צבעים, מרקמים וגובה עד לקבלת התמונה המושלמת. אם רציתם שהאורחים לא יפסיקו לדבר על האוכל הוא צריך להיות טעים בראש ובראשונה, אבל גם מוגש באופן שמושך את העין.

להפתיע באטרקציה מדליקה

ישנן דרכים רבות להפתיע עם אטרקציה חמה לחתונה כאשר חלק מההפתעות יכולות לנטות לכיוון האוכל וחלק לבידור. באוכל למשל ניתן להציב בר מתוקים ייחודי, עמדת שיערות סבתא, דוכן אוכל מותאם לילדים או מזרקות שוקולד. בתחום הבידור אפשר להציב מכונית מדליקה ואביזרים לצילום בתוכה, להקה ייחודית, רקדנים, לבחור ריקוד מיוחד של החתן והכלה וחבריהם ועוד.

שהמתנה תהיה שימושית

מקובל לתת בכל אירוע מתנה קטנה לאורחים שעשו מאמץ, הגיעו לאירוע והקדישו מזמם ומכספם כדי לחגוג עמכם את היום המיוחד שלכם. אם רוצים שהאורחים לא יפסיקו לדבר על האירוע המוצלח שארגנתם מהמוזיקה ועד האוכל, כדאי שגם המתנה בסןף האירוע תהיה שימושית במיוחד.

המזכרת יכולה להיות צנצנת מתוקה ובה שוקולדים או סוכריות עם הקדשה אישית מהחתן והכלה. היא יכולה להיות קופסה חגיגית של חתן וכלה עם שוקולדים, תיק קטן עם הקדשה, כריות חימום עם לוגו, שתיל עם צמחי תבלין אהובים כמו נענע או לואיזה ועוד. אם רוצים שהמתנה תהיה שימושית כפליים ושיהיה לה גם ערך מוסף, ניתן לרכוש אותה מאחד המפעלים שמעסיקים אנשים עם מוגבלויות.