אולם ברחובות רוז – למה זה האולם הכי טוב עבור האירוע שלכם?

תוכן עניינים

אחד הדברים הראשונים שעל זוג צעיר לעשות אחרי שהוא מחליט להתחתן, זה לחפש אולם בו תיערך החתונה. בדרך כלל, הבחירה נעשית אחרי שמקבלים המלצות ועצות מחברים ובני משפחה שהתחתנו, ואחרי שבוררים מתוך הרשימה אולמות שונים, ניגשים לאלו שיכולים להיות מתאימים לאירוע ואז בוחרים את המקום המתאים, הן מבחינת איכות, סגנון, עלויות וכל פרט אחר.

אנחנו רוצים לחסוך לכם את הזמן והטרחה הכרוכים בתהליך החיפוש. ולהפנות אתכם ישירות אל אולם ספציפי שיכול להתאים לאירוע חתונה וכן הוא משרת לקוחות המבקשים לערוך בו אירועים אחרים, בין אם מדובר באירועים פרטיים ובין אם מדובר באירועים עסקיים.

אולם ברחובות רוז, אשר נמצא בפארק המדע ברחובות, הוא אידיאלי לארגון אירועים, פרטיים ועסקיים, כולל חתונות, בריתות, בר ובת מצווה ואירועים אחרים. המקום יכול להכיל 250 אורחים, הוא אומנם נחשב לאולם קטן, אך הוא מציע אינטימיות וחום שכל זוג היה רוצה לספק ולהציע באירוע חתונה.

מה אפשר למצוא ברוז?

אולם ברחובות רוז הוא למעשה אולם בוטיק, המעוצב בצורה ייחודית ומספק שירותים ברמה הגבוהה ביותר, בין אם זה מבחינת מכשור וציוד ובין אם זה מבחינת צוות המקום העומד לרשות המארגנים והאורחים שלהם. במקום אפשר למצוא, בין היתר,מ מערכות הקרנה, תאורה, מערכות הגברה, והכל חדיש, ברמה הגבוהה ביותר שאפשר למצוא היום בשוק.

האולם שוכן, כאמור, בפארק המדע, לא רחוק מתחנת הרכבת, הוא מציע חנייה גדול לאורחים, יש גישה נוחה וזמינה עבור אנשים עם מוגבלויות בהליכה, כולל אנשים המתניידים באמצעות כסאות גלגלים. כמובן שלמקום יש רישיון עסק והוא עומד בכל הדרישות הרלוונטיות למתן שירותי אירוח באולמות אירועים.

אולם רוז מציע לאורחים, עיצוב ייחודי, קלאסי, אך כזה המשדר פאר ויוקרה. כמו כן, הוא מציע תפריט אירועים המתבסס על חומרי גלם טריים ואיכותיים. התפריט כולל מנות ממטבחים שונים בעולם, כולל קינוחים מרהיבים. בכך הזוג יכול להציג לאורחים חוויה קולינארית יוצאת דופן, כמוה לא יוכלו למצוא אפילו במסעדות.

למה משתלם לכל זוג לערוך אירוע באולם רוז?

זוג המחפש מקום קטן ואינטימי לערוך בו את החתונה שלהם, ימצאו ברוז אווירה קסומה שלא הרבה מקומות יכולים להציע. זה בשילוב עם רמת שירות גבוהה. דברים אלו ישאירו אצלם האורחים זיכרון נעים ומיוחד מהאירוע. זיכרון שהם יוכלו לקחת איתם לכל מקום. בני הזוג עצמם, בוודאי יזכרו את האירוע הזה, כאירוע של פעם בחיים מבחינתם.

במקום ניתן לערוך לא רק חתונות אלא גם אירועים אחרים, כולל ברית, בריתה ומגוון רחב של אירועים נוספים. זוג המתחתן במקום, יכול כבר לשריין מקום לאירועים עתידיים ולחסוך לעצמו זמן וטרחה. צוות המקום ישמח תמיד לארח אותם ולארגן עבורם אירועים מושקעים ברמה גבוהה.

אולם אירועים